Tuesday, November 10, 2009

Sticky note Tuesday! YEAH!

YEAH! It's back! I've been waiting ALL week for this. Okay, It's only Tuesday but still. Link up with suPAH mommy! and tell us YOUR sticky notes.

Here are my stickies this week! :)

















9 comments:

Lee the Hot Flash Queen said...

Love your stickies!

singedwingangel said...

Hmm what would my stickies say??
Biggest Loser toinght, note to self you are NOT going to be the winner of the million dollars regardless of what you dream about... rofl yeah I have illusions of grandeur, wait if it is an illusion of losing weight wouldn't it be less grandeur.. just saying

T. Anne said...

Yay for the awesome word count!!!! Great job.

Just Add Walter said...

visiting from SITS! love your stickies!!!

Ms Bibi said...

Great sticky notes...I can use some last two days, but that's a post for tomorrow,lol

Kristina P. said...

We gave up on Heroes halfway through last season. Our DVR forgot to record a couple of episodes, and I realize I didn't even care!

lovemylevi said...

I would get addicted to these things if I tried them haha. Following from MBC, hope too see you at http://www.luvsjurn3.blogspot.com soon!

Momnerd said...

LOL, remind me because I definitely want to do this next Tuesday!

mindij said...

I want a laptop so much I would sell one of my kids for it!

Related Posts with Thumbnails