Monday, March 8, 2010

Monday Mingle March 8, 2010 Hot chocolate, cookies, AND camping



It is yet TIME for another edition of Monday Mingle. If you feel so inclined after the mingle, scroll down and watch me chair dance. It is quite the sight. LOL.
Reminders:
First giveaway is still going on. Planet  51 will be given away. That ends March 9, 2010 at midnight EST.
'K?
Now watch my mingle!


Don't forget to comment on other mingles if you can. That helps the mingler know you liked and watched it. K? Now go make a mingle! Make me proud.
Have a GREAT week!

17 comments:

singedwingangel said...

I have to go check out the other participators today it was late when I did mine and I was slap wore out.. Ok how are you recording yours and uploading it? Cause your sound is off from your video on this one and I was wondering how come??

Dee said...

I don't mingle. I just spy on minglers. LOL And this is fun!

Mellisa Rock said...

Happy Monday Mingle -- love that you are mingling in your bathrobe!! I need some hot chocolate sounds good!

Jennifer-Eighty MPH Mom said...

You look so cozy there in your bathroom and with your mug of hot chocolate!

I'm totally with you on the camping thing. I do love showers, electricity and my laptop LOL.

I am so excited for Greg and Toni too - how very, very cool!

Thanks for mingling (I can always count on you!) and for tweeting up mingles - you rock!!

Me-Me King said...

Great, it's 11:47 am and I'm still in my robe...sooooo comfy!

Have a great day!

Ms Bibi said...

Robe and hot chocolate....now that's what I call a mingle...right up my alley.

I love camping, but I like "roughing" it in our 34" trailer,lol.

Helen said...

I love the idea of those chore charts! I'll write it down for the future, lol :)

So... why aren't you sharing your hot chocolate??

I love camping, but it's been forever: I need to fix that!

LindsayDianne said...

It's too funny that you said, "Who goes camping preg", and I totally did! lol!
Love that you did your mingle in your PJs. Heck yes!

AJ said...

lol. I am no camper. Just not.

I have done it, I have liked it, but I don't do it. :)

Mevolving said...

I LOVE LOVE LOVE hot chocolate especially since I don't drink coffee lol

I'm not a camper I too need the luxuries of modern living that I've become used to!

Also I can see both of your videos FYI

Serene is my name, not my life! said...

I've been meaning to swing by for a while now, but I can be a little slow at times. =)

Monday mingle looks like fun!

I too drink hot chocolate... all the time... non-stop.


And I went camping when I was 7 months pregnant with my first baby! LOL! And of course many times after. Always a "fun" experience.

TheEclecticElement said...

Yay you Mingled too!! :D

You totally have that ninja-dub thing kinda goin' on. LOL

Aw, I totally love your little job charts! They are adorable-At least they help remind your children to do what they need to do!

YAY! Your favorite cookie is mine, too-I didn't realize they had ice cream too (GOTTA get that)...

Eh, some people are campers, some aren't. I'm a big hiker/biker/walker/ etc too, but I would also like to try my hand at real camping one of these days :)

Happy Mingling!!

Jessica G. said...

What chores would you give an almost 4 year old? I need more ideas!
(And I live for frozen thin mints!)

JamericanSpice said...

Ooh look at your lovely. Hot chocolate and robe. Niiiice!

I heard someone said they change the name Samoa because it was deemed PC? I'd love to taste it though.

I totally would NOT camp while preggos :)

Yes me too. I love hiking and all that, but at night I want my water to bath and a bed :)

I'm so glad you love my header :) It leaves with spring though so it can visit again and delight in winter :)

Nice to see you again and have a great week!

Mrs. Fish aka Two Fish said...

Yeah we don't pay...part of being the family. We don't keep track since there are only a few chores to do. Samoa's totally rock...that is my fave! Sorry you are having so much trouble with my blog....seems you are the only one. Have a great week.

Momnerd said...

Oooooh! PIck me! Pick me! I love the Christine dress! SO pretty!

Mandy said...

I'm so craving hot chocolate now!

I like your little chore charts - very cute. I think that if we did ones like that, it would be very lose ended as well. I have no problem reinforcing, but to do it every day sounds draining. We are starting small right now - putting shoes/bags/lunches in the right spot, and we'll work up to bathrooms! ;)

Related Posts with Thumbnails